1. Handelsbetingelser
Generelle oplysninger:
EventBoxen ApSMedelbyvej 36
2610 Rødovre
CVR nr.: 45520773
Telefon: (+45) 51224640
Email: kontakt@eventboxen.dk
Afgivelse af ordre:
Ordre kan afgives via www.eventboxen.dk, telefonisk eller pr. mail. Booking er bindende efter ordrebekræftelse.
Priser:
Alle priser er inkl. 25% moms (medmindre andet er angivet for erhverv eller offentlige arrangementer). Priser kan ændres uden varsel.
Betaling:
EventBoxen ApS modtager online betalinger med Visa, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debet og Maestro.
Betaling vil blive trukket på din konto, så snart gennemførslen af betalingen er sket.
Alle beløb på fakturaen er inklusive moms.
EventBoxen ApS bruger følgende valuta til prissætning: Denmark - Kroner (DKK).
EventBoxen ApS benytter en sikker betalingsserver (pensopay), der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Ændring/afbestilling:
Varierer afhængigt af ordrens størrelse og tidspunkt. Gebyrer kan forekomme ved sen aflysning. Forsikringer refunderes ikke.
Erstatning:
Lejer hæfter for skader, manglende rengøring og eventuel bortkomst. EventBoxen ApS er ikke ansvarlig for nedbrud.
Kunde- & Privatlivspolitik:
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek til Tilbud/ordre/faktura.
For at du kan indgå aftale med EventBoxen ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere servicen til dig.
Personoplysningerne registreres hos EventBoxen ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for EventBoxen ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige for de indsamlede oplysninger er EventBoxen ApS.
Vi opbevarer og transmitterer kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos EventBoxen ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@eventboxen.dk.
EventBoxen ApS anvendes cookies med det formål at optimere vores funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer.
Log-statistik Vi bruger en log-statistik, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere vores systemer og service.
Lejers ansvar og forpligtelser:
Lejer har ansvar for udstyr og overholdelse af betingelser og sikkerhedsregler. Skader og fejl skal straks rapporteres.
Hoppeborg - Særlige betingelser
- Hoppeborgen må ikke returneres våd eller fugtig
- Skal afleveres korrekt nedpakket i henhold til den medfølgende pakkevejledning
- Ved manglende overholdelse opkræves gebyr på 500 kr. (inkl. moms) for genpakkning/rengøring
- Med hoppeborgen medfølger: blæser, sækkevogn, pløkker og forlængerledning
- Fodtøj er ikke tilladt i eller på hoppeborgen
- Vi anbefaler at hoppeborge aflåses når de ikke er i brug
Skader og Ansvar
- Skader skal straks anmeldes telefonisk og via e-mail
- Lejer er ansvarlig for sikker opbevaring og korrekt returnering
- Manglende overholdelse kan medføre erstatningskrav svarende til nyværdi
- Hoppeborge skal opbevares tørt og aftørres grundigt inden nedpakning
Brug af Udstyr
- Udstyr må bruges udendørs hvis beskyttet mod fugt, regn og vind
- Hoppeborge kræver politigodkendelse og forsikring ved offentlige arrangementer
- Ved fejl eller driftsstop: Ring straks 51 22 46 40 og send dokumentation til kontakt@eventboxen.dk
Generelle Betingelser
- Lejer er erstatningsansvarlig for skader, bortkomst eller tyveri
- Uden skriftlig påpegning af fejl ved modtagelse anses udstyret som fejlfrit
- Fremleje er ikke tilladt
- Fustager og dunke skal returneres (gebyr: 500 kr pr. fustage, 10 kr pr. dunk)
- Udstyr anses først returneret efter EventBoxen ApS's gennemgang
- For sen tilbagelevering medfører en ekstra dags leje
- For sen afhentning giver ikke ret til kompensation
Afhentning og Transport
Afhentning/tilbagelevering sker på vores lager: Søborg hovedgade 213, 2860 Søborg (Indkørsel via Tinghøjvej 40).
EventBoxen ApS kan udlevere fra anden adresse i Gladsaxe-området.
- Maskinerne må kun transporteres stående
- De lejede udstyr skal transporteres tørt i f.eks. lukket trailer, stationcar eller varevogn og skal fastgøres forsvarligt. (MÅ IKKE fragtes i almindelig åben trailer)
- Slushicemaskiner og hoppeborge er tunge og der skal bruges 2 stærke personer til af/pålæsning
- EventBoxen ApS kan hjælpe med af og pålæsning af de lejede genstande ved lageret.
- EventBoxen ApS kan stille flightcase til rådighed, til transportering af udstyr.
- EventBoxen ApS har også mulighed for at levere/afhente udstyret, mod betaling.
Afhentnings/tilbageleveringstidspunkter er følgende medmindre andet er aftalt:
Hverdagsleje:
Afhentning: På dagen mellem 16.30-17.30
Tilbagelevering: Dagen efter mellem 16.00-16.30 (dog ikke fredag der skal udstyret være retur mellem kl. 13.00 – 13.30)
Weekendsleje:
Afhentning: Fredag mellem kl. 13.30 -14.00
Tilbagelevering: Søndag mellem kl. 09.00 – 09.30
Søndagsleje:
Afhentning: Søndag mellem kl. 9.30-10.00
Tilbagelevering: Mandag mellem kl. 16.00 – 16.30
2. Sikkerhedsvejledning
Tilsyn med forlystelse
Det er et krav efter bekendtgørelse nr. 502 af 17.06.2005 §4, stk. 3 at der er opsyn med forlystelsen under brug. Hvis der ikke er mulighed for opsyn skal forlystelsen lukkes ned.
Tilsynspersonen skal være fyldt minimum 16 år, for personer mellem 16 år og 18 år skal der foreligge en skriftlig fuldmagt fra forældre/værge, denne skal opbevares sammen med Tilsynsbogen for forlystelsesapparatet samt forsikringspapirer. Disse skal altid ligge tilgængeligt for offentlige myndigheder eller akkrediteringsselskab under brugen af forlystelsen.
Tilsynspersonen skal være iført en beklædning der gør, man ved at der er tale om en tilsynsperson, dette kan eksempelvis være en refleksvest i kraftige farver eller lignende.
Tilsynspersonalet skal udpeges af arrangementets arrangør, og det er arrangørens ansvar at opsynspersonalet er bekendt med sikkerhedsregler samt sørger for der sker træning i betjeningen samt krav til opsynet af forlystelsen, således man tilsikre at brugen af forlystelsen sker på sikker forsvarlig vis, det er derfor nødvendigt at både tilsynspersonale samt arrangørerne har gennemlæst betjeningsvejledningen til forlystelsen.
Tilsynspersonalets ansvarsområder
- Kontrol af at forlystelsesapparatet er i orden og uden fejl og mangler.
- Tilsikre at Tilsikre at forlystelsen er forankret forsvarligt til underlaget.
- Tilsikre at brugerne ikke bærer fodtøj under anvendelsen af forlystelsen
- Sørge for der ikke medbringes is, mad- og drikkevarer i forlystelsen
- Sørge for at maksimumsantallet af samtidige brugere overholdes i henhold til forskrifterne.
- Sørge for at maksimumshøjde overholdes i henhold til forskrifterne.
- Tilsynspersonalet har ansvaret for at der er sikker adgang op og ned af forlystelsen.
- Ind- /udgange skal holdes fri for forhindringer.
- Der må ikke hænges på sidevægge eller overliggere
- Man bør endvidere fordele brugerne efter størrelse og alder
- Sørge for der ikke forekommer vild leg, kolbøtter, saltomortaler, slåskampe m.v. i forlystelsen
- Forlystelsen straks indstilles i tilfælde af regn og kraftig blæs samt pludselige vindstød.
- Forlystelsen straks indstilles i tilfælde af skader på forlystelsen i form af f.eks. revner eller lignende.
- Forlystelsen straks indstilles i tilfælde af strømsvigt eller defekt i blæseranordningen.
Anker punkter
Forlystelsen skal forankres til underlaget med pløkker. Pløkkerne skal slås i jorden i en vinkel på 30-45° pegende væk fra hoppeborge. Vær opmærksom på at pløkkerne ikke må stikke mere end maksimalt 25 mm over jorden når de er slået i.
Ved brug af forlystelsen på fast underlag eller indenfor, skal forlystelsen forankres med f.eks. sandsække fastgjort til enhedens anker punkter.
Blæseren
Blæseren skal placeres minimum 1,2 meter fra en side med vægge og minimum 2,5 meter fra en åben side.
Sikkerhedsområde rundt Om enheden
Der skal være friområde på minimum 1,8 m fra en side med vægge og minimum 3,5 meter fra en åben side. Undtagelser kun hvis enheden står tæt op ad en solid væg, f.eks. en bygning. Her er det dog et krav at væggen skal være minimum 2 meter højere end den højeste platform på enheden (med mindre enheden har tag)
Højde på brugere
Brugere af enheden må ikke være højere end enhedens vægge. Vægge på minimum 1,8 meter er dog acceptabel for alle brugere. Ved platforme på mere en 3 meters højde, skal væggene være min 1,25 gange brugerens højde
Hovedreglen for brugerhøjde og antal brugere ifht. størrelse på hoppeborgen er:
- < 1,2 meter: 1 m² hoppeborg pr. person
- 1,2 - 1,6 meter: 2 m² hoppeborg pr. person
- > 1,6 meter: 3 m² hopeborg pr. person
En hoppeborg på 25 m² må derfor have følgende antal brugere:
- Brugere under 1,2 m: 25 personer
- Brugere på 1,2 - 1,6 m: 12 personer
- Brugere over 1,6 m: 8 personer
3. Pakkevejledning
Inden du pakker hoppeborgen ned, så sørg for at der ikke ligger glemte ting, tøj etc. inde i enheden.
Hvis hoppeborgen er blevet våd af regn, tørres den, for så vidt muligt, inden nedpakning. Hvis det ikke er muligt at tørre enheden på stedet, anbefales det at slå enheden op senere for at få den tørret igennem. herved sikres længst mulig levetid på udstyret.
-
Sluk for strømmen til hoppeborgen, tag blæseren fra og åben op for udblæsningshullet.
Lad gerne hoppeborgen ligge i 10-15 min. så det meste luft kommer af den. -
Træk bagvæggen ind og læg ind mod midten. Sørg for at brede den så meget ud som muligt, så der er mindst muligt "vulker"
Gør herefter det samme med begge sider.
Herved skulle du gerne ende med en perfekt firkant. - Fold den ene side ind til midten
-
Gør det samme med den anden side
Lad gerne hoppeborgen ligge nogle minutter for at lade vægten hjælpe det sidste luft ud - Fold igen på midten
-
Rul nu hoppeborgen fra fronten og mod bagenden hvor udluftningsstudsen sidder.
På denne måde får du det sidste luft med ud mens du ruller hoppeborgen
Inden den sidste halve meter rulles, pakkes udluftningsstudsen ind over resten, så den ikke kommer til at stikke ud til sidst. -
Til slut sættes spændebånd på hoppeborgen, der nu er klar til at pakke i en trailer, kassevogn e.l.
Det kan anbefales at bruge en sækkevogn til at transportere det pakkede udstyr med.
Hoppeborgen må ikke returneres våd. Brug sækkevognen til transport.
4. Brugervejledning Slushicemaskine
1. Slushicepakke til ca. 50 personer
- 2x2L. Slushicekoncentrat - blandingsforhold 1:5 (1 del koncentrat og 5 del vand)
- 50 stk. plastikglas 0,4L.
- 50 stk. Sugerør med ske
2. Fremgangsmåde
- Sæt Slushicemaskinen på et stabilt bord eller lign.
- Tag lågene af
- Sæt drypbakkerne på.
- Hæld Slushicekoncentrat og vand i kamrene i forhold til blandingsforholdet. Skal være over minimum og må ikke overstige maksimum (se på kamres front)
- Sæt lågene på med det sorte opad
- Sæt Slushicemaskine til strøm og Tænd på grøn knap
- Tænd Lys
- Tænd begge snegle (2 knapper 1 til hver kammer)
- Tænd begge knapper II (2 knapper 1 til hver kammer) kammerne skal være fyldt til minimum
- Når kammerne kommer under minimum skal man påfylde igen ellers tryk på knappen I (Går på køl funktion)
- Efter endt brug, slukkes maskine på grøn knap
3. Rengøring
Efter brug skal Slushicemaskinen tømmes og skylles igennem med varmt vand samt aftørres med en fugtig klud inkl. låg og drypbakker. Brug ikke rengøringsmidler.
5. Brugervejledning Popcornmaskine
1. Popcornmix til ca. 50 personer
- 0,9 kg popcornmajs
- 250 g fedt
- 50 g salt
2. Fremgangsmåde
- Sæt popcornmaskinen til strøm.
- Tænd på knapperne POWER & LIGHT og HEAT over lågerne.
- Løft låget fra gryden op, så det sidder fast på magneten.
- Tilsæt en portion popcornmix: ca. 180g. (lige under 2dl./200ml. popcornmajs, 50 g fedt og 1-1,5 tsk. salt. (Der kan saltes yderligere efter popning.)
- Tag låget fra magneten og læg det tilbage på gryden.
- Tænd for drejekrogen i gryden via knappen TURN over lågerne.
- Når popcornene er færdigpoppet, løft låget op til magneten og vip gryden med håndtaget.
- Sæt gryden på plads igen.
- Smag til, salt eventuelt yderligere, og vend popcornene med skeen.
- Gentag processen for flere portioner. Eller sluk på knapperne HEAT og TURN.
- Server popcornene i kræmmerhusene.
3. Rengøring
Efter brug skal popcornmaskinen kun aftørres med en fugtig klud. Brug ikke rengøringsmidler.
6. Brugervejledning Candyflossmaskine
1. Candyflosspakke til ca. 30 personer
- 1 kg. Candyflosssukker (Rød eller Blå)
- 30 stk. Candyflosspinde (papirrør)
2. Klargøring
- Placér maskinen på et plant underlag.
- Sørg for, at skålen og plastikkuplen (hvis anvendt) er korrekt monteret.
- Tilslut maskinen til strøm (230V).
3. Start af maskinen
- Tænd på knappen (ON/OFF).
- Sørg for at temperturen står ud for mærkning.
OBS: Vent cirka 2-3 minutter, indtil maskinen er opvarmet.
4. Produktion af candyfloss
- Hæld ca. 1 måleske sukker i midten af det roterende hoved, mens motoren og varmen er tændt.
- Vent, indtil sukkertrådene begynder at samle sig i skålen.
- Tag en pind og drej den langsomt rundt i skålen, mens du samler trådene op for at forme candyflossen.
Tip: Hold pinden lidt på skrå og drej den jævnt for en flot, rund candyfloss.
5. Under brug
- Tilsæt kun sukker, når maskinen er i gang.
- Hold området omkring maskinen fri for børn under brug.
- Undgå at berøre det varme hoved direkte.
- Hold maskinen væk fra vand og fugt.
6. Rengøring efter brug
- Sluk på knappen ON/OFF.
- Lad maskinen køle helt ned (ca. 10-15 minutter).
- Tør skålen og kuplen af med en fugtig klud.
- Brug IKKE rengøringsmidler
7. Brugervejledning Fadøl/drinks-anlæg
1. Indhold
- Fadøls-/drinksanlæg Lindr Kontakt 70/K Green Line
- 1 stk. Fustage(r) med alm. Tuborg
- Øl-/drinks-slangesæt
- 50 stk. plastikglas 0,4L.
2. Klargøring af anlægget
- Placér anlægget på et plant og stabilt underlag.
- Tilslut strømmen til anlægget (standard 230V stikkontakt).
- Tilslut øl- eller drinks-slanger korrekt til anlægget og til fustagen.
- Sørg for, at afløb og drypbakke er korrekt monteret.
3. Ibrugtagning
- Tænd anlægget ved at aktivere "POWER"-kontakten.
- Vent ca. 5-8 minutter, så anlægget bliver tilstrækkeligt koldt. (Tempertur kan justeres på den sorte drejeknap 1-7) (7 er det koldeste)
- Når anlægget er klar, åbnes hanen, og der tappes første glas (kan være lidt skum ved første tapning).
- Juster trykket (skummet) på regulatoren, hvis nødvendigt (sidder på hanerne).
4. Under brug
- Kun voksne må betjene anlægget.
- Sørg for, at anlægget står tørt og beskyttet mod direkte sollys.
- Anlægget må ikke lægges ned under drift.
- Undgå at trække i kabler og slanger.
- Anlægget må ikke udsættes for regn eller fugt.
5. Rengøring og vedligeholdelse
- Efter endt brug skal anlægget slukkes og frakobles strømmen.
- Tøm og rengør drypbakken.
- Aftør anlæggets ydre med en fugtig klud – brug ikke stærke rengøringsmidler.
- Aflever altid anlægget rengjort som ved modtagelsen.
8. Kontaktoplysninger
Firmaadresse:EventBoxen ApS
Medelbyvej 36, 2610 Rødovre
Lageradresse:
Søborg Hovedgade 213
Indkørsel via Tinghøjvej 40
Telefon: (+45) 51 22 46 40
Email: kontakt@eventboxen.dk
CVR: 45520773